Wednesday 28 August 2013

Taniah New RSS second batch!!!

Salam semua,

Apa khabar semua??
Harap sihat-sihat sejahtera ok..
Sepatutnye blog ni kene ada post tiap minggu selama 12 minggu beturut-turut bermula dari 8 Jun time study week sampai la last week 24 Ogos bagi membolehkan saya layak menjadi seorang RSS. Di sebabkan saya tidak mengepost ape2 pun di dalam blog ini telah membuatkan saya punye kelayakan telah tergugur secara automatik(pendapat saya sendiri la)..

So, tujuan saya membuat post ini adalah untuk mengucapkan taniah kepada rakan-rakan yang telah berjaya tepilih untuk menjadi RSS second batch terutamanya dari group Empire Puma. Sorry sangat-sangat kalau disebabkan saya nanti group ini tidak dapat dipilih untuk menjadi group terbaik semasa sesi pentauliahan di MHS 2013/2014 sebab tak semua ahli ye berjaya menjadi RSS. Good luck korang, semoge dapat menjadi coach yang terbaik buat freshie-freshie nanti.

Kepada coach kak Atiqah, abang Arif dan kak Inia terima kasih banyak-banyak diucapkan kerana telah meluangkan masa bagi sesi coaching yang sangat bermanfaat. Maaf sesangat kalau jika saya menjadi produk tidak berjaya anda semua. Kepada Pihak SERU pula, maaf juga kerana telah menurunkan peratus kejayaan projek anda sebab tidak memberikan komitmen untuk melayakkan diri menjadi RSS.

Last but not least kepada Abang Amirul dan Kak Elin, sejujur-jujur ye saya tidak tertarik dengan program RSS(kepada ahli2 RSS dan pihak terlibat tolong jangan ambil hati kerana ini bukan kerana anda). Mungkin saya ni hipokrit(tak pasti apa istilah yang sesuai) walaupun tak tertarik tapi masih nak join dan last2 langsung tak beri komitmen . Saya langsung tak berminat dengan merit yang ditawarkan ataupun pentauliahan di pentas DTC semasa MHS. Entahla, mungkin pengisian program ini yang menarik saya. Saya gembira apabila menjalani sesi coaching dan mendengar sesi bersama Abang Amirul dan Kak Elin. Banyak ilmu yang tak terkata telah saya dapat dalam program ini. Apa yang paling penting saya pelajari di sini adalah always be positive!! bila kita dah positif, kita akan sentiasa dapat memacu diri ke arah yang kita kehendaki. Mungkin disebabkan saya tidak ada tarikan terhadap RSS, saya tidak mampu untuk menghasilkan essay mengapa saya mahu menjadi seorang RSS.

Akhir kata saya memohon maaf kerana tidak menjadi produk yang berjaya kepada pihak SERU, Abang Amirul dan Kak Elin, coach kak Atiqah, abang Arif dan kak Inia, dan group Empire Puma. Saya gembira dan puas kerana dapat menginvestkan masa saya bersama anda semua..

#EMPIRE PUMA  Good Luck Presentation Group time MHS kat DTC next week!!!

sekian

FIRDAUS ISHAK



1 comment:

  1. assalam.. hai firdaus... apa2 pun, tahniah sebab telah menghadiri banyak program SERU dengan group Empire puma... walaupun tak join sampai habis, tapi firdaus telah share byk benda dengan kitorang... smoga suksess selalu..:)

    ReplyDelete